fredag den 23. januar 2015

Fælles Fredag // Inspireret af en fra Fælles Fredag



Ja, den var alligevel lidt svær... Find en mani fra en af de andre deltagere i Fælles Fredag, og lav den ! Eller noget lignende. Der er jo frit slag - fri fortolkning.

Men for et stykke tid siden, blev jeg (Og resten af lakverdenen) forelsket i en mani som skønne Mia har lavet. Og det er en gradient. Jeg elsker gradients.

Og nu er det måske ikke så smart, at forsøge at efterligne noget der er så lækkert. Det er jo dømt til at gå galt ! Eller noget !.

Jeg kan ikke helt få farverne frem, og jeg vil sige (til mit eget forsvar ;) ) at den er pænere i virkeligheden. Det er altså rigtigt ;) Og mit kamera vil heller ikke helt samarbejde.

Men jeg er alligevel ok tilfreds - jeg skal bare lade være at sammenligne med den flotte mani, Mia har lavet ;)

Jeg havde ikke helt de samme lakker - dem jeg har brugt er
Gosh - den lyseste farve - sølv Frosted Silver
Appeal4 - den midterste lyserøde del -Weepimg-willow
OPI - det mørke - lilla - Can´t let go

Here goes... Du er selv ude om det ;)






Husk at kigge forbi de andre søde piger, og se hvem de er blevet inspireret af.








9 kommentarer:

  1. Jeg synes de er virkelig flotte :) Jeg troede først at det var Mias negle du viste frem :) Rigtig godt gået og det er nogle smukke farver sammen.

    Kram Maria

    SvarSlet
    Svar
    1. Fedt. Tak :D Det tager jeg som en kæmpe kompliment :D

      Slet
  2. De er SÅ flotte lavet og jeg er glad over at du vælger mig som inspiration! :D <3 Wauw!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak smukke :D Det er jeg glad for du synes. Men mener stadig du rocker den bedre ;) ha ha :D <3

      Slet
  3. Så smuk efterligning :) jeg tænkte også på selv at tage den for det er simpelthen så lækker en mani

    SvarSlet
  4. Virkelig, virkelig flotte! <3
    Jeg havde faktisk en drøm om den her manicure for ikke så lang tid siden, så jeg tror min underbevidshed vil have jeg også laver den! :D

    SvarSlet
  5. Meget smukke negle og flotte billeder, især den med neglene til den lilla orkide :-)
    God søndag!

    SvarSlet

Tiny Hand Pink Bow Heart