onsdag den 7. januar 2015

CND Vinylux // Rock Royalty




Hold nu k... hvor er den bare smuk !! Virkelig lækker, helt mørk lilla, som overraskende nok, ligner det på fotoet... Jep, en lilla der var nem at fotografere...

Vinylux er det, de lakker der, hvis man bruger den medfølgende topcoat, gør at de kan holde op til 7 dage uden chip.. Og det kan de. Ihvertfald på mine negle, som er forstærket med gele. Jeg leder lige i øjeblikket efter en forsøgsperson, jeg kan komme lak på, og se hvordan lakken opfører sig på "alm" negle. Hvis du vil se mit tidligere indlæg, hvor jeg viser lakken på dag 1 og dag 7, kan du finde det her.

Du kan købe Rocy Royalty lige her til 125 kr. Og den tilhørende topcoat her, til samme pris.


Lakken er tilsendt til anmeldelse. Ordene og billederne, er som sædvanligt - mit..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tiny Hand Pink Bow Heart