onsdag den 24. december 2014

Gæsteblogger // Make-up


Vi starter - lige på og hårdt. Anne-Mette præsenterer sig selv, og jeg synes hun har lavet et rigtig fint make-up look, som jeg ihvertfald kan blive inspireret af.

Værsgo' Anne-Mette.

Jeg har været så heldig at få lov til at invadere Christina’s blog, og jeg vil benytte mig af lejligheden til at dele et skønt look med jer.

Dette er et som I kan bruge til mange forskellige lejligheder. I julen, til nytår, til en bytur eller til hverdag hvis I er lidt mere frisk på at skille jer ud af mængden. Man skal ikke være bange for at lade de skønne læber få hovedrollen i ens look. ;) Her får I ét eksempel på netop sådan et. Men først….

Mit navn er Anne-Mette Højbjerg og jeg er en Skønhed og Livsstils Blogger på www.giz-blog.dk, hvor jeg blogger om alt fra mine kreative sysler som grafik til makeup, bøger, shopping og hvad der ellers rør sig i hverdagen.

Jeg er ikke en af de dersens fancy bloggere der har dyre designer ting og møbler, men er derimod en af dem, som ikke har ret meget at gøre godt med, men alligevel formår at finde lækre ting til billig penge. Dét synes jeg selv er super inspirerende, og det giver alle en chance for at være med. Så hvis I kunne tænke jer at følge med hos en blogger der har begge ben plantet solidt på jorden, ben i næsen, ikke pakker tingene ind i vat og som kan være menneske med følelser og det hele, så kig gerne forbi bloggen og følg med på div. sociale medier. :D




Til dette look har jeg mest af alt brugt GOSH-produkter. Det er som sagt noget som alle har en chance for at kunne købe uden at det ødelægger budgettet totalt. Men listen over produkterne kan I se her:

Ansigtet

* Foundation – MaxFactor Face Finity i farven Natural 50

* Pudder – ELF High Definition Powder i farven Translucent blandet med Rimmel Match Perfection i farven 001 Transparent

* Bronzer – MUA Mosaic Bronzer i farven Natural Glow

* Bryn - Brynpenne fra Yves Rocher – Couleurs Nature i farverne 01 Blond og 04 Brun og MUA - Pro-Brow Eyebrow Kit

* Læberne – Læbeblyant fra GOSH i farven Cardinal Red

Øjnene

* Øjenskygger - GOSH i farverne 013 Sand, 003 Brown og 20 Black + Matt Shade 17 fra MUA

* Eyeliner – sort khol fra GOSH - Løst glitter – Midnatsblåt glitter fra eBay + Flydende glitter eyeliner fra ELF

* Mascara – Rimmel Scandaleyes i farven 003 Extreme Black




Jeg vil sige tusind tak til Anne-Mette for det fine og meget inspirerende indlæg. Så er der lidt at gå igang med, mht. aftenens jule-look :D Eller øve sig lidt i den næste uge, og bruge det nytårsaften. Hun laver da lige sådan et lækkert smokey eye, jeg gerne vil lære :D Og smuk - dét er hun jo også.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tiny Hand Pink Bow Heart