fredag den 19. december 2014

Fælles Fredag // Jul - inspireret af julegaver.



Juhuuuu - nu er det snart jul. Og vi er allerede ved årets 2. sidste Fælles Fredag.

Denne uge er vi inspireret af gaver. Jeg købte sidste år Essie's Toggle to the top - som må siges at være en ret god julelak.. Men jeg synes også den passer på andre tider af året.

Den har fået 3 lag for at være helt dækkende på mine negle.

Herefter har jeg lavet en omgang "gavebånd" med en tandstikker, ( Du ved, at jeg ikke er så gode venner med pensler... ) og China Glaze I herd that. Måske en lille smule nail-fail - at gavebåndet ikke vender den anden vej... Men det siger vi ikke til nogen :)




REDIGERET.


Her kan man rigtig se det fine spil der er i Toggle to the top.

Og da jeg så ikke var helt vild med manien fra igår - lavede jeg dem lidt om... Her har jeg lavet sløjfer (den rigtige vej :p ) med Appeal4 Marsmallow holo.


Kig endelig forbi de andre lakdamer, og se hvad de har fået inspiration af. Det er jo ikke sikkert at det er "gavepakker" - gaver er jo mange ting ;)





4 kommentarer:

  1. Det er virkelig en rigtig julelak :) jeg har leading lady (som jo ligner meget) og den bliver skambrugt her i julen :)

    SvarSlet
  2. Skidt pyt om sløjfen vender den vej, den stadig super flot :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er jeg normalt også ret ligeglad med :D Tak

      Slet

Tiny Hand Pink Bow Heart