torsdag den 16. oktober 2014

Models Own // Speckled eggs



De er efterhånden lidt ældre, mine Speckled eggs lakker.
Jeg viste dem kort i Fælles Fredag, i vores påske-udgave. Men de fortjener jo at blive vist alene også.

Jeg har kun 2, nemlig Swan og Duck. Det var lige de 2 farver jeg faldt for. Du kan finde hele serien lige her hos DanCosmetic, til 48 kr. lige nu :D Hvis du allerede er på vej ind og bestille - SÅ tjek lige koden længere nede :D

Swan



Duck


Som noget nyt, kan man nu købe Models Own lakker i Danmark. !! Nemlig hos DanCosmetic.dk.
De vil forsøge at få de nyeste kollektioner hjem, så snart de er udgivet. Så det er da nemt :D


Jeg er blevet ambassadør for Dan Cosmetic (Models Own.)
Det betyder, at jeg samler point, hver gang en af mine venner bruger min kode til at købe lakker med. Så altså - hvis du har overvejet at købe et par Models Own lakker hos Dan Cosmetic, vil jeg anbefale dig, at bruge min kode. :D Når du køber med koden, deltager du i konkurrencen om at vinde 3 valgfrie lakker.

Den kode, du kan bruge hvis du har lyst til at hjælpe mig (og være med i konkurrencen om 3 valgfrie lakker) er

ck1014.

Og så vil jeg selvfølgelig gerne høre hvad du har købt :D :D :D

Kender du Models Own lakkerne ??

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tiny Hand Pink Bow Heart