søndag den 19. oktober 2014

Makeup Revolution // Gevinst / vundet

Sikke en lækker gevinst, hva' ? Den vandt jeg hos http://www.blogaboutmia.dk/ som har den skønneste blog, jeg følger hver dag. Jeg vandt den lige inden jeg tog på ferie, og vi aftalte derfor, at jeg først skulle få den hjem når jeg var hjemme igen. For hvad nu, hvis den kom på posthuset, og blev væk, og alt det der...

SÅ, nu har jeg fået det hjem, og det var jeg jo noget spændt på. For da vi var på Mallorca, kom jeg jo ind i en skøn butik med masser af make-up og neglelak. Blandt andet make-up fra Makeup Revolution. Og jeg kunne jo ikke huske, hvilke produkter det var jeg havde vundet.. Så jeg tog et sats og købte en palette og en blush. Og de var ikke ens med dem jeg vandt. Hurraaaay :D

Her er det jeg vandt hos Mia






Smuk og lækker palette med både matte og shiny farver, Romantic Smoked. Jeg har haft nogle af dem på nogle gange, og får mange komplimenter for den. SÅ fin.

Lækker blush.. MEN her kunne jeg godt bruge lidt hjælp !! For når jeg åbner den, hvilket jeg synes er svært - rager min tommelfingernegl lige ned i - hver gang - og snupper en luns... Hallooo.. Jeg kan ikke lade være.

Lækker eyeprimer som jeg også har prøvet. Og den holder - hele dagen.

Eye Liquid Liner - der skal jeg øve mig. Hold da op ;) Men den er lækker at arbejde med, og super flot helt sort. Dog er penslen bøjet. Er der nogen der har et bud på hvorfor ? Eller har jeg bare været uheldig ?

Skøn mascara, med en lækker børste - Men jeg er desværre ikke videre imponeret over den når den er på. Jeg øver mig lidt mere, og skal nok vende tilbage, hvad jeg mener.

Er der ellers noget du kunne tænke dig at se mere af ^^af produkterne her ?? Så sig endelig til.

Har du prøvet make-up fra Makeup Revolution ?

2 kommentarer:

  1. Jeg har selv paletten og synes farverne er så smukke! Deres blushes har jeg desværre ikke prøvet i disse Baked versioner, så kan ikke hjælpe dig med problemet. Eyelineren har jeg hellere ikke prøvet. I min første ordre hos dem købte jeg en mascara - den er jeg hellere ikke begejstret for. Den adskiller vipperne flot med gummibørsten, men der kommer ligesom bare ikke særlig meget produkt. Så den er nok bedst til dem som ikke vil have så synlig meget mascara på?

    Glad for du kunne bruge præmien - og tak for de søde ord :-)

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Så lidt :D De er rigtig flotte nemlig :D Nå - så håber jeg, at der er en anden der har et godt råd ;) Ja, tror du har ret mht. til mascaraen. Men jeg kommer meget på - eller ihvertfald, så bruger jeg børsten længe, og bearbejder vipperne, og det er nok der det går galt, tror jeg :D

      Christina

      Slet

Tiny Hand Pink Bow Heart