fredag den 31. oktober 2014

Fælles Fredag // Halloween

Så blev det tid til lidt Halloween spas.

Jeg skal være sammen med yngstebarnet og hans klasse i aften til et halloween arrangement, så det var super fint, lige at lave lidt laksjov til det :D

Og så lige.... Jeg gik ind til mine drenge, da jeg havde lavet denne mani, og sagde: "Ikke pille - men kan du se, hvad det skal forestille" ;) ) (Haha - vi kan godt lide at rime...) Det kunne de begge to :D Viser dem til manden, da han kommer hjem, og han siger.  "Hva' er det ?? Er det aber" ??... Oh goood... ;) Det viser sig så senere, at han egentlig syntes det ligner isbjørne, men ikke ville sige det ;) Så det var bare en "Line Baun Danielsen" ;) ;) Og jeg kan godt se, hvad han mener med isbjørnene ;)



Lakken der er basen til denne, er Whortleberry fra Appeal4 - De hvide spøgelser er Hollis milkweed   og øjnene og munden er Crey nightshade.

Hvad synes DU det ligner ?? 

Kig nu endelig forbi de andre piger, og se deres (måske) skræmmende negle :D






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tiny Hand Pink Bow Heart