tirsdag den 28. oktober 2014

Disco Pants // Models Own - DanCosmetic




SÅ er den landet hos DanCosmetic - den nye Disco Pants kollektion fra Models Own. De er virkelig lækre de farver der  

HUSK, at med koden CK1014, deltager du i konkurrencen om 3 valgfrie lakker fra Models Own. Samtidig med, at du støtter mig som ambassadør (for Models Own) og mit samarbejde med DanCosmetic.

Mit samarbejde går ud på, at jeg laver swatches og tester nogle af de nye lakker, og spreder budskabet om Models Own, som du nu kan købe i Danmark - og altså kun hos DanCosmetic. 


Til gengæld, får jeg indimellem, tilsendt nogle nye produkter. (Som betyder endnu flere swatches til Jer  )

Skal du have klikket nogle af dem hjem ?? Find hele den nye kollektion lige her - til kun 60 kr. pr. stk.


Fortæl gerne, hvilke du har forelsket dig i  Jeg tror bestemt, jeg skal se efter Copacabana  
(Og selvfølgelig Roxy, som er ret L(illa)ækker

Alle billederne er lånt fra DanCosmetic's side.


Copacabana 


Roxy



Paradise Garage


Studio 54



Sound Factory



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tiny Hand Pink Bow Heart