mandag den 8. september 2014

Nutraganics - drops of youth - The Body Shop // Serum - fra Goodiebox

Denne serum var med i Juli måneds goodiebox. Ja ja, tænkte jeg - så prøver vi det !! Jeg er jo ikke så god til alt det der med creme osv. i ansigtet...


NÅ. Men denne er jeg så altså fan af... Der er en lille pipette i flasken, så man suger et par dråber op. Dem fordeler jeg så i ansigtet - mest rundt om øjnene - men i en god omkreds udenom :D Jeg er ikke sikker på, om jeg kan se nogen virkning - endnu ihvertfald - men det vil tiden jo vise :D

Den fordeler sig fint i ansigtet og tørrer hurtigt ind. Den virker ikke fedtet i ansigtet - men mine fingre er helt utrolig klistret når jeg er færdig.

Du kan købe den her - hvor den koster 275 kr. for 30 ml.

Goodiebox - kan du tilmelde dig her - det koster 139 kr. pr. måned, incl. fragt.

Kender du produktet ?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tiny Hand Pink Bow Heart