mandag den 29. september 2014

CarrieAlong // Mobiltaske









Tasker.... Altså... Dem kan man vel ikke helt få nok af.. Jeg kan ihvertfald ikke. Og der kører lidt en joke herhjemme... Vi har nemlig aldrig været på ferie, uden at jeg har købt en ny taske !! Men altså - når man sådan bliver presset... Bob bob. MEN - jeg købte ingen taske, da vi fornyligt var på Mallorca ! Hva gir I ? :D Hehe.

Jeg har kigget lidt rundt på CarrieAlong.dk - og de har mange fine tasker. Og faktisk også ting til både børnene og mændene :D :D Og så har de noget til alle prisklasser. Det kan jeg godt lide ved en webshop. Nu går jeg jo, efter de billigere ting, men da de jo har så mange forskellige at vælge imellem, gør det jo, at de har mange besøgende :D For det er jo både sekretæren (læs: mig), og direktørfruen der kan shoppe på siden.

Og så kan du få den pakket ind :D Det prøvede jeg altså - ved godt, det bare var til mig selv - men det er SÅ hyyyyggeligt (Prøv at forestille dig, at det er Pusle fra Min søsters børn, der siger det ;) ), at få pakker :D Og det er gratis. Helt perfekt, hvis du vil købe en taske til gave. Du kan få den leveret til den adresse du vælger.

Her kan du f.eks. se forskellige punge.

Jeg har ingen pung ! Jeg har sådan en cross over, som kan indeholde pung, telefon, nøgler, håndcreme, læbeprodukter (der er vel (min.) 4 forskellige !) penge, og alle mine kort !! Og sådan nogle kan man sagtens finde - se f.eks. denne her fra Adax  eller denne her fra Depeche. Og så tror jeg da nok lige, at jeg også er forelsket i denne - også - fra Depeche - åh den er skøn.

Den jeg har valgt her, er sådan lidt en mellemting. Altså kan mobiltelefonenselvfølgelig være der, men der kan også være lidt mønter og kort - hvis f.eks. man skal til koncert. Dét manglede jeg altså. Du kan købe den her i sort. Denne har en super flot mørk grøn farve. På min skærm er farven mest rigtig, på det 2 sidste billede :D

Den har en lille lomme foran, hvor der lige præcis ikke er plads til min tlf.(Iphone 4s) - så kan du bedømme størrelsen måske. Indeni, er der 2 rum med et skillerum i midten, hvor skillerummet er et lille møntrum. Og i den ene side (indeni) er der en extra lomme - i hele taskens længde. Så der er lidt forskelligt. I et af de "store" rum, kan tlf. lige ligge. Det er noget virkelig lækkert skind pungen er i,

Jeg synes siden er nem at navigere rundt på. Der er kategorier man kan gå ind under - f.eks. dametasker, herretasker, kufferter, rygsække.... Derudover kan man søge på mærke, hvis man f.eks. ved, at man søger efter Depeche, eller Adax.

Ydermere kan man sætte prisen, efter hvad man vil give for en ny taske. Hvis du har et max. beløb på 300 kr - så kan man indstille den, så den kun søger varer op til det beløb.

På nogle af taskerne er der fine og udførlige billeder, hvor man kan se rummene, og se den fra forskellige sider af. OG hvordan den ser ud på en model. Det giver et nogenlunde billede af, hvor lang en snor der er med til tasken.

Men jeg synes de mangler lidt billeder på siden. Der burde, som minimum, vises hvordan tasken eller pungen ser ud inden i, synes jeg. Så man ved hvor meget den kan indeholde.


Jeg har modtaget tasken fra CarrieAlong.dk som gave.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tiny Hand Pink Bow Heart