mandag den 1. september 2014

Batiste Dry shampoo // Mandagstip 6



Mit hår er fint, tyndt og skandinavisk !! Og fylder bare ingenting :( Derfor bliver jeg nødt til, at have lidt produkt i, som får det til at fylde lidt. Jeg har prøvet en masse forskellige. Og fundet frem til...

AT - Tørshampoo virker lige så godt :D Så hvis du er én af dem, der ofte bruger tørshampoo alligevel, OG altså har tyndt og fint hår, Ja, så fungerer det altså rigtig fint :D

Man kan selvfølgelig også få produkter der er beregnet til det.

OSIS er én af dem jeg har brugt - det er sådan noget hårpudder - Og det fedter mit hår bare af, fordi den er svær at dosere rigtigt, og man derved kommer til at putte for meget i...

Big Sexy Hair, har faktisk én, som jeg også har brugt i flere år, og den virker super godt. Det er en skum, som man kommer i håret i striber næsten... Og bagefter lige gir det en tur med hårtørreren.

SÅ hvis du vil have lidt fylde i håret, kan du bruge tørshampoo :D

Det var bare lige det jeg ville sige ;) Hej.

Hvilke hårprodukter bruger du ?? 

Har du lyst til at se, hvilke andre produkter jeg bruger i håret ?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tiny Hand Pink Bow Heart