onsdag den 6. august 2014

Tomme produkter //

Jeg vil vise Jer min tomme emballage, og fortælle om det er nogle der kommer ind igen.


Cien neglelaksfjerner fra Lidl. Helt sikkert én jeg køber igen, og igen, og igen - jeg har nok tømt de første 10 af disse. De dufter ikke særlig stærkt, men lidt af mandel. Tager lakken og er ikke hård for neglebåndene.

Matas Fodsalve. Den er lækker og kølig, hvis den er på bud, kan det godt være den kommer igen, men jeg kan sagtens leve uden !

Labello - den gode gamle, blå. Jeg bruger den hver aften inden jeg lægger mig til at sove. Jeg har allerede gang i den næste, og den får lov at komme igen. Medmindre jeg bytter den ud med noget andet der er lige så godt. Men det virker!

EOS. Har 3 andre, og jeg synes de er udemærkede, men den behøver ikke at komme igen, denne summerfruit. Det er som om jeg lige har fået nok af denne ihvertfald.

Palmolive Aroma Therapy. Jeg har længe brugt palmolive, og jeg synes det er fedt, at de kommer i disse kæmpe flasker. Men lige netop denne duft, er jeg bestemt ikke fan af. Jeg synes faktisk den dufter lidt mandligt ?? Stærkt af en kraftig parfume ihvertfald. Men Palmolive i sin helhed - kommer igen.

L'oreal False Lash Wings - Waterproof. Jeg er igang med en ny. Den er super lækker. Har den her gummibørste, jeg synes er så rar at bruge. Den spreder vipperne, forlænger dem lidt og jeg synes ikke den klumper. Selvom den er vandfast, tør jeg nu alligevel ikke at dykke under vand på f.eks. stranden med den, da jeg frygter at komme til at ligne en panda :O Måske har du prøvet ?? Så vil jeg gerne høre hvordan det gik :D

Elvital Fibralogy serien. Måske I husker, at jeg vandt dette sæt tilbage i januar ? Ellers kan du læse indlægget her.

Det er nogle ret lækre produkter synes jeg, og de kommer helt sikkert også tilbage. De går ind og gør dit hår tykkere, og det virker rent faktisk ! Det kan du alt sammen læse om i det tidligere indlæg. Jeg er stadig fan :D Og det er alle de viste produker. Selvom jeg dog indimellem bruger andre shampooer også. Jeg er ikke så god til at bruge det samme hele tiden, jeg kan godt lide at veksle mellem forskellige shampooer og conditioner.



Og så disse 2 sidste produkter, der har boet i mit skab i rigtig mange år.

Matas 2-fase øjenmakeup-fjerner. Den virker altså bare - selv med vandfast mascara. Og jeg synes at den med dens fedtede olie, er rigtig god til at fjerne mascara. Og jeg synes at øjenomgivelserne har godt af den olierede del. Man er enormt fedtet ind bagefter, og vand kan ikke tage det. Men her er det så at nr. 2 vidunder kommer ind i billedet ^^

Matas alt i en ansigtsrens. Nu er det jo sådan, at jeg ikke rigtigt kan bruge creme i ansigtet, da det simpelthen preller af i løbet af no time.... Denne her, den fjerner resterne af den olierede øjenmake-upfjerner, og giver fugt og god rens til mit øvrige ansigt. Jeg føler faktisk at denne kan holde min hud fugtig og lækker.

Så. De kommer begge to igen - helt sikkert.

Fordi: If it ain't broken - don't fix it !!! 

Dog afprøver jeg lige en anden ansigtsvand lige for øjeblikket - nemlig én jeg fik i goodiebox for rigtig længe siden, Gatineay Eau Micellaire Douceur. Hm.. den er ok :D Jeg skal nok melde tilbage, når jeg har prøvet den lidt længere. Har du prøvet den ?

Er der nogle af disse produkter du også bruger ? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tiny Hand Pink Bow Heart