mandag den 25. august 2014

Mandagstip // 5.

Ligesom man kan have hård hud på hælene, som jeg skrev om i forrige uge - døjer jeg utrolig meget med meget tørre albuer. Og det ser bare ikke særlig feminint ud, hvis man har pænt tøj på - og så har ru og grimme albuer....



MEN - her kommer skuresvampen ind i billedet igen :D Her bruger jeg ikke altid den grove side - jeg synes ofte at den bløde side gør arbejdet helt ok. Men en god tur med den, (Altså! Du må gerne vælge at have en anden, end den du bruger til fødderne! Jeg har 2 forskellige farver f.eks. så jeg kan kende forskel ;) ) og bagefter en god creme.. Man kan jo bare bruge den som man bruger dagligt til resten af kroppen, hvis man er god til at bruge creme hver dag alligevel..

Er man ikke det - kan jeg godt finde på, at smøre rester fra håndcremen på albuerne.

Jeg er blandt andet, rigtig glad for denne fra Matas. Den dufter faaantastisk :D Tror jeg er igang med den 4. og den er snart tom :O


Eller også får de en tur med camferinen inden sengetid. :D

Jeg har gjort det regelmæssigt igennem de sidste par år, og døjer ikke længere så meget med tørre albuer. Jeg kan ihvertfald holde det nede, og hvis jeg har været lidt sløset igennem en tid, ja - så ved jeg jo hvordan jeg gør :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tiny Hand Pink Bow Heart