mandag den 4. august 2014

Mandagstip // 2

Hvor lang tid lader du lakken tørre mellem lagene ?? Det er et spørgsmål jeg har hørt ret tit.

Og svaret er : Det gør jeg faktisk (næsten) ikke.

Jeg starter med lillefingeren på venstre hånd :p og slutter med tommelfingeren på højre hånd. OG så starter jeg med venstre hånd igen. Hvis det 3. lag er nødvendigt, kan jeg godt liiiiige finde på at sidde i 2 minutter - men heller ikke mere. Og herefter er jeg klar til min topcoat.

Jeg bruger enten Poshé eller Seche Vite. Og de er begge hurtigtørrende. Det betyder, at der ikke går særlig lang tid, fra jeg er færdig med at lægge lak - til topcoaten er tør.. Max ½ times tid i alt - og så kan jeg faktisk godt lægge rent på sengene, så tørre er neglene.


Dét er jeg imponeret over :D

Du kan købe disse 2 topcoats her Seche Vite og/eller Poshé

Hvilken topcoat bruger du ??

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tiny Hand Pink Bow Heart