søndag den 3. august 2014

Goodiebox // Juli 2014

Greenish Beauty er månedens tema hos Goodiebox. Solens stråler, har gjort en del til, at vi er flere der har det godt med naturligheden (Kan man skrive det?) - Altså, feks. bruger jeg en hel del mindre make-up her om sommeren, når jeg har fået lidt solskin på kinderne. Jeg synes jeg får en dejlig naturlig glød, og derfor har mindre brug for, at spartle huden ud... Det samme mener goodiebox. Vi har haft en helt fantastisk sommer, med masser af dejligt vejr. Derfor er denne måneds box ikke fyldt med make-up, men derimod med produkter til at forkæle krop og samvittighed.

Hvis du også modtager Goodiebox, men endnu ikke har fået denne måneds box - er det nu du skal til at smutte....




Og så kommer billedet af Juli måneds goodiebox !!!

Nu er det jo ingen hemmelighed, at jeg er vild med (de fleste) dufte i alt til kroppen. Så sådan noget der måske dufter "natural" - er ikke altid noget for min sarte næse ! Jeg ved godt.... at det er bedre, sundere og alt det der. Men jeg kan bare ikke med noget, der nærmest dufter lugter harsk !!

Så jeg var spændt på at dufte og prøve disse sager.


The Body shop Drops of youth concentrate. 50 ml. koster 375 kr. Dette produkt er full size - så allerede her har du så rigeligt fået pengene hjem !!
Jeg har længe gerne villet prøve en serum til ansigtet, for at se om det er rigtigt at det kan få en fin glød frem, og måske mindske rynker og fine linier. Så det er så fint at den er med heri. Og må jeg så lige sige - den dufter ganske udemærket. Lidt af citron, og lidt af Up-stairs... Kan i huske den forretning ? Den var der i 90'erne tror jeg. Det er noget der minder lidt om Tiger og Søstrene Grene. Så det er måske the, krydderier, lys, og andet godt den også dufter af... Glæder mig meget til at komme igang med den.

Den er fyldt med naturlige ingredienser, og baseret på plantestamceller, så den er ekstra plejende og tilfører din hud ny energi og masser af glød. Samtidig stimulerer den cellefornyelsen, så din hud bliver blød, frisk og sund. Den trænger ind i huden, bedre end en almindelig dagcreme, og du kan bruge den under din alm. creme. Den er helt fri for silikone og parabener.

Klorane Citron-ekstrakt shampoo. 400 ml. koster 129,50. Her er 25 ml.
Den dufter meget stærkt. Måske lidt af citron-rengøring. Ikke umiddelbart noget jeg har lyst til at vaske hår i.. Men det skal da komme an på en prøve!
Klorane er fra Apoteker i Frankrig, hvis filosofi bunder i en passion for planter og natur. Den indeholder provitamin B5, samt en mild vaskebase med lav PH-værdi. Det skulle give håret nyt liv og extra glans. Den er mild og skånsom..

Naobay moisturizing peeling. Estimeret pris for 100 ml. 149 kr. Her er 30 ml.
Åh gud ! Var min første tanke. For sidste gang der var noget fra Nobay med i Goodiebox, måtte jeg simpelthen forære den væk ! Jeg kunne slet ikke med lugten ! Det er en rensemælk med naturlige peeling partikler fra Acai palmen. Den exfolierer huden mildt og fjerner døde hudceller og urenheder. Der er oliven- og mandelolie dsamt sheasmør i. Det reducerer synlgiheden af de fine linier, samt beroliger huden efter peelingen. Næsten 100 % af ingredienserne er naturlige og 30 % er økologiske. Ja ja da... Den dufter ikke så slemt! Og det kan godt være jeg prøver den ;)

Iroha nature repair & nourishing hand & nail gloves. Estimeret pris 49 kr.
Det er handsker der giver optimal pleje til hænder og negle. En handske du tager på og lader blive i 15-20 min. Bagefter kan du massere overskydende serum ind i hænderne.  Den dufter lækkert af fersken. Dem har jeg ikke hørt om før, men glæder mig rigtig meget til at prøve. Jeg har hørt og læst om "sokker" man kan tage på fusserne, for at fjerne hård hud osv. De fleste er godt til at forkæle ansigt og krop med diverse masker, serum'er osv. Men mange glemmer hænderne. Det gør jeg nu ikke ! men det bliver allgievel lækkert at prøve dem. Det er det sidste nye indenfor intensiv pleje af hænder og negle, fyldt med en lækker serum, der indeholder ekstrakt fra fersken, grapefrugt og appelsin, samt vitamin E.

Urtekram nourishing no perfume hand cream. 75 ml. koster 44,95.7,5 ml.
Den har så ikke så behagelig en duft ! Pyha - ikke til min næse ihvertfald. Men den trænger fint ind i huden, og efterlader den blød og mættet. Den er helt fri for parfume, men til gengæld spækket med naturligt plejende ingredienser som sheasmør, mandel og jojobaolie, kæmpenatlys. Så det er helt naturlige indgredienser, der altså giver dig silkebløde hænder. Den er både EcoCert nærket samt Astma-Allergimærket.
Men altså ikke noget for mig. Selvom jeg synes den er så fin og nem at have med sig rundt...

Derudover er der et kort fra The Body Shop, hvor de fortæller hvordan man tilmelder sig kundeklubben, og hvilke fordele det giver. Og at man kan få 20 % rabat på et produkt. :D

Du kan altid tilmelde dig Goodiebox - lige her - den koster 99 kr. om måneden, + fragt og håndtering.

Goodiebox er tilsendt til anmeldelse.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tiny Hand Pink Bow Heart