søndag den 17. august 2014

Clinique // Yndlings

Jeg går ikke særlig meget op i mærker!
Jeg er faktisk ligeglad med, om min læbestift hedder MAC, eller GOSH. Og i den dur - så ved du sikkert godt hvad jeg mener ;) Måske er det også (lidt) fordi, at jeg aldrig har haft råd til at købe produkter med fine navne...





Men jeg har en yndlingsting, som jeg har købt i 20 år. Simpelthen fordi den virker, og fordi det var den jeg købte, da jeg havde meget sart hud, og eksem rundt ved næsen. Det forsvandt simpelhen, efter jeg havde købt denne pudder. Ikke pga. pudderen, vel.. (Det tror jeg ihvertfald ikke ;) ) men fordi, det var noget min hud kunne tåle, og ikke blev irriterret af.

Så den kommer igen. Hver gang.

Jeg har købt andre under vejs. Bl.a. fra E.L.F, og fra KIKO. Begge lækre produkter, men jeg får eksem på hagen nu !! Bumselignende tingester... Det er møgirriterrende. Og de går altså væk, når jeg igen er på Clinique... Så  deeeet - siger vidst det hele :)

Den er olieret, og super lækker at påføre i ansigtet. Man ser ikke malet, eller pudderet ud, men helt naturlig. Og det synes jeg altså er pænest. :D

Jeg køber den som regel altid i Matas - min hedder Matte honey :D . For mig er prisen en smule pebret - nemlig 250 kr. Og egentlig er det jo ikke voldsomt, da jeg bruger max en om året !! Men jeg kærer mig ved at smide så mange penge efter et enkelt produkt :D

Til gengæld, synes Matas damen, at det er rart, at jeg kan slynge lige ud, hvilken farve det er jeg bruger :D Men det kan man vel huske, efter 20 år ;)

Hvordan har du det med mærker ?

2 kommentarer:

  1. Den er super lækker. Førhen plejede jeg faktisk at bruge nøjagtig den samme. Samme farve og det hele. Var rigtig glad for den, men gik netop væk fra den pga. prisen. Jeg bruger flere end en enkelt om året, så synes det var dyrt. Men nu overvejer jeg altså at købe den igen :D

    SvarSlet
  2. Det kan jeg sagtens forstå - hvilke har du så prøvet istedet for ?? Jeg bruger ikke særlig meget om sommeren, da jeg har tendens til at svede det hele af ;) ret hurtigt :D

    Christina

    SvarSlet

Tiny Hand Pink Bow Heart