torsdag den 10. juli 2014

Oriflame // Body scrub

Ahhhhmm... For et år siden ! Fik jeg i Goodiebox   En super lækker body scrub fra Oriflame. Swedish SPA - Exfoliating body scrub. Den glædede jeg mig helt vildt til at prøve.. Har bare ikke rigtigt haft "tid" - eller noget..



Men nu er det jo ferietid igen - så jeg har fået den prøvet.. (Fordi det tager jo helt vildt lang tid, at have den med i bad, og smøre kroppen ind i disse lækre sager... Eller....)

Den er virkelig lækker. Konsistensen føles lidt som om det er sukker i tykt, tykt olie - og den er skøn at gnide kroppen ind i. Man bliver helt vildt (Virkelig...) blød bagefter, som babyhud.

Den indeholder salt og mandelskalsgranulat, som udglatter huden, ingefærolie styrker huden og hydracare blødgør. Så er der mandelolie i, som er lindrende og E-vitamin som er beskyttende.

Du kan stadig købe den hos Oriflame til 128 kr. - lige her. Og mens du er der, skal du gøre dig selv den tjeneste, lige at kigge rundt.... wooooow.. Siger jeg bare...


Og den dufter helt vidunderligt. Citrusagtigt :D Mums - den skal jeg nok få brugt snart igen :D

Jeg tænkte at det var et godt tidspunkt nu her, at exfoliere huden, før jeg måske ville få lidt mere sol på kroppen. Nu er jeg sikker på, at den er "renset i bund" (altså huden!) og klar til ny tan :D Og jeg gør det jo tit i ansigtet - så jeg ved jo godt, det giver en rigtig rar og frisk følelse bagefter :D

Jeg brugte den på følgende måde : Jeg skyllede kroppen grundigt under vandet - og herefter gned jeg scrubben ind på hele kroppen - det "følger" ikke bare lige med - så man kan ikke være lige så hurtig på aftrækkeren som med sæbe - men må tage en ting ad gangen. Altså f.eks. først stille og roligt den ene arm - så den anden - så det ene ben osv... Jeg aner ikke om der findes en korrekt måde at anvende det på - men det var sådan jeg gjorde det.

Har du prøvet bodyscrubs ? Hvis du har nogle at anbefale, hører jeg det gerne :D

Goodiebox kan du læse meget mere om, og bestille din egen - HER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tiny Hand Pink Bow Heart