søndag den 20. juli 2014

Nivea Lip butter

Åh mums en lækkerhed :D

I juni-måneds goodiebox var der en lækker Nivea Lip butter med. Mums - med hindbær "smag" - den har jeg brugt en del, selvom jeg synes den er ret svær at åbne...

Jeg har hele tiden vidst, at der fandtes flere forskellige, og i går da jeg var i bilka, havde de denne med macadamia og vanilie (og også den der er au natural) til en flad 20'er... Så måtte den altså hjem... Jeg følte egentlig ikke noget "behov" for at få den alm. med hjem, men nu er jeg alligevel i tvivl... (Tror nemlig godt den kunne erstatte min aften/putte læbepomade fra Labello)


Og jeg må nok indrømme, at det er den jeg kommer til at bruge fremover. Ohmygood.. Den er SÅ lækker. Det er fuldstændig som at have smør på læberne (Det er den med hindbær også...), den holder ok i længden, og den er NEM AT ÅBNE. Den smutter bare op, lige så snart man hiver let i låget...

Og så er det altså en god "smag" :D

Jeg er fan..

Det eneste minus ved disse er at de er i en dåse - så enten skal man have fingrene derned - hvilket kan være temmelig uhygejnisk - eller også skal man "kysse ned i den". Men ellers - er jeg fan ;)

Kender du disse Lip butters ? Og hvis du gør - har du så en favorit ?? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tiny Hand Pink Bow Heart