tirsdag den 22. juli 2014

Appeal4 // Limited Pree Fall '14

7 lakker i Limited Pree Fall '14 kollektionen.



Fra venstre mod højre: Blazing star, Sweet rocket og Cat's-tail

Fra venstre mod højre: Red hot poker, Spotted rock & roses, Weeping-willow og Black poplar.


Det er nogle super lækre farver, synes jeg. Jeg ved ikke - måske er jeg faktisk mest til mørke farver ? - Jeg er blevet bedre til de lyse - men falder (og har altid gjort det) for de mørke ;)

Blazing star er den første lak jeg viser.
Det er en sølv glitterlak - med sølv glitter stykker. Virkelig pæn, og flot på. Den krævede 3 lag for at dække. Men man kan jo sagtens bruge den over en anden lak :D




Sweet rocket, er en super flot helt lysegrå lak med shimmer i. Umiddelbart så ligner den lidt en lak jeg har fra OPI, som også har shimmer i, nemlig I don't give a rotterdam. Denne er dog lidt mørkere i det - med lidt grønne undertoner tror jeg.




Cat's-tail en en flot helt mørk grå - grænsende til granit grå - der næsten dækker ved 1 lag - skal dog lige have det 2. for flottere finish.




Red hot poker, mørk rødvinsrød. Helt bordeaux faktisk. Lige præcis den slags, som jeg altid falder for - og som er sådan en lak, jeg altid brugte før jeg blev rigtig lak-o-man. Super lækker flot og dyb farve. Den er meget rigt pigmenteret, men kræver dog alligevel 2 lag.




Spotted rock & roses, Det er en tekstur lak i rødt glimmer og glitter. Man kan godt bruge den ovenover en anden lak for en anden finish. Så jeg har valgt at vise den på 2 måder. Pegefinger og ringefinger har fået 1 tyndt lag, Og langemand og lillefinger har fået 3 lag for fuld dækkeevne. Den er super flot og meget shangerende i farven.


Og her har alle fingre så fået 3 lag.




Weeping-willow (Åh, gud hvor jeg dog elsker navnet... Og så er den lyserød ;) ) Super flot lyserød tekstur lak med glimmer af sølv og lyserød. Den har, som den anden teksturlak, ikke fået topcoat, da jeg synes det ødelægger finishen på tekstur lakkerne. 2 lag kunne den nøjes med.




Black poplar er en smuk sort lak med røde og lilla glimmerstykker i (de lilla ses dog ikke på neglen særlig godt.) Den dækker overraskende godt i et enkelt lag, men ender dog med at tørre mat op, og så har den alligevel brug for 1 lag mere. Jeg troede faktisk det ville være smartest at lægge en sort baselak først, men det var overhovedet ikke nødvendigt. Jeg har valgt at vise Jer den matte finish, ved siden af topcoat finish. Pegefinger og ringefinger har fået topcoat, hvorimod langemand og lillefinger, bare har fået lov at tørre mat op. Jeg synes begge dele er super fine, så der er altså 2 muligheder i denne.




Du kan som sædvanlig finde en forhandlerliste på Appeal4.dk. Og husk at du kan være med i en hel masse konkurrencer på deres egen facebookside - den finder du her.

Du må meget gerne fortælle hvad du synes om lakkerne - er der nogen du bare SKAL ha fat i ? :D 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tiny Hand Pink Bow Heart