fredag den 20. juni 2014

Fælles Fredag // Skittlette

Jeg var sikker på, at jeg i dag skulle lave en skittles manicure - 5 forskellige farver på 5 negle. Men det er en anden mani - for i dag er det skittlette - og jeg fik lidt hjælp fra én af mine gruppemedlemmer i FF, til at finde ud af hvad det var - via dette link

http://www.chitchatnails.com/2013/06/12/skittlette-how-to-dress-your-nails/

Så jeg tænkte, at jeg ville lave 2 - 2 - 1.
2 x 2 ens negle - og 1 der er forskellige fra dem alle... Håber det giver mening ;)

Jeg har brugt følgende lakker fra Appeal4.

Morning Glory på tommel, ringe og lillefinger
Camillas Platonic Love på lillefingeren
Hot Lips på pegefinger og langemand - som derudover har fået et par striber fra depend striping lak :D

Det her håndgreb - er jeg ikke fan af ! Men for at I også kan se min tommelfinger, gjorde jeg lige sådan her i dag :D Sig hej til min tommelfinger :D




Jeg er faktisk ganske godt tilfreds med resultatet i dag :D Hvad synes du ??





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tiny Hand Pink Bow Heart