mandag den 30. juni 2014

Appeal4 // Hot Lips og glimmer

Hot Lips - nr. B17 - fra Appeal4 er bare en rigtig lækker sommerfarve synes jeg :D Og jeg er jo lidt glimmer dimmer agtig - så jeg skulle lige pynte lidt  :D



Jeg har først lagt et lille lag på spidsen af neglene med nr. 35 - Pride of pink sprinkles- og selvom jeg egentlig ville undgå stjernerne dennegang, kom der alligevel 3 med op, uden jeg gjorde det mindste for det :D På lillefinger, ringefinger og pegefinger. Og altså i 1 lag! - de er så desværre blevet dækket lidt af den næste lak ;)


Og derefter et lag af nr. 15 - Sprinkles stars, som jeg forsøgte at fade lidt ud, ned mod neglebåndet. Det ser SÅ fint ud når andre laver det fading der - jeg må vidst øve mig lidt mere !!


Husk at du kan følge Appeal4 på Facebook lige her.

Og tjekke alle deres lakker, finde forhandlere og meget mere på hjemmesiden lige her.

OG HUSK SÅ - AT SUMMER COLLECTION 2014 - NETOP ER KOMMET (Det kan du også se på hjemmesiden)
Jeg kan ikke vente til de lander i min postkasse.

Hvilken farve er din sommerfavorit ??

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tiny Hand Pink Bow Heart