onsdag den 2. april 2014

Send en tanke

Info: Nogle billeder er lidt grynede, da jeg har taget billeder af min computerskærm :)

Jeg har været så heldig at modtage et gavekort fra sendentanke.dk. Det er en dansk webshop, som blev stiftet tilbage i 2011, og eksisterer i Sverige, Norge og Finland. Teamet bag Send en tanke i Danmark, befinder sig fysisk på Kongens Nytorv, i Københavns centrum. Holdet styres af et ledelsesteam med mange års erfaring i bl.a. nethandel.

Send en tanke går ud på, at du kan bestille et gavekort til en du ønsker at forære noget. Det smarte er, at det hele foregår over mobiltelefonen. Det forudsætter selvfølgelig at der er internet på den mobil, du ønsker at sende noget til. Ved at gå ind på sendentanke.dk kan du hurtigt se hvilke forskellige gavekort du kan vælge imellem. Der er for alle prisklasser, helt nede fra 35 kr, og op til mange hundrede kr. Du kan sende alt fra en rose, til middag på Sunset, vin eller ren forkælelse. Der er altså noget for enhver.

Jeg overvejede længe, hvad jeg ville gøre med mit gavekort - skulle jeg bruge det selv, på lækker lakrids fra Johan Bülow - eller skulle jeg sende en tanke til en anden ? Jeg synes det var svært, men jeg endte altså med at bestille til mig selv. Selvfølgelig kun for at kunne fortælle Jer hvordan det fungerer  :D Og ikke for at få lækker lakrids selvfølgelig ;) Men også fordi jeg tænkte, at jeg sagtens kunne lave et nyt gavekort om nogle dage, f.eks. og sende til en anden.

Som sagt så gjort - til tasterne jeg gik :D

Jeg er altid lidt nervøs før jeg skal gøre noget nyt... Det er sådan lidt grænseoverskridende?? for mig ihvertfald. For jeg er sikker på, at jeg altid laver fejl... Men alt det første er nemt nok - ind på sendentanke.dk og udvælg det du vil sende, og bare klik videre - der står præcis hvordan man gør.

Da jeg havde trykket på send - gik der kun et splitsekund før der stod, at min gave ville blive leveret hurtigst muligt. Og ganske rigtigt - pling sagde tlf. og der stod jeg havde modtaget en gave:D



Når du trykker på gaven kommer dette bevis frem. Det er det du skal tage med til (i denne sag - blomsterhandleren)

Jeg modtog med det samme en ordrebekræftelse.


Jeg kunne så klikke mig ind på næste billede - og der stod så, at jeg kunne indløse den i den nærmeste Interflora butik.

Og her kan man se, hvor den er :D

Og jeg var bare YAY - min yndlings blomsterhandler var med :D :D


Det er brdr. Nielsen på Frederiksgade i Horsens. Der har jeg bare ALTID handlet - og det samme har mine forældre. F.eks blomster til deres sølvbryllup, til æresporten osv. Og det var der jeg fik min "brudebuket" da vi skulle giftes. (Det var en rokokkobuket som sagtens kunne bruges til brudebuket :D) OG vi fik en stor flot plante af dem i bryllupsgave. SÅ flot :D


Så skulle de jo se denne her - og jeg fik en kode af dem, som jeg skulle trykke ind. 


Og nu kunne jeg modtage min lakrids fra Johan Bülow.

Det var ikke fordi de havde haft så mange kunder fra "send en tanke"endnu, men de kunne godt huske, at det var gået igang for nogle år siden, og de havde haft en kunde for 3 uger siden også. 

Det som jeg så ikke forstår er: Jeg havde et bevis på 100 kr. og lakridsen kostede 55 - da jeg havde "købt" beviset, synes jeg ikke, at jeg nogle steder fik at vide, at jeg havde 45 kr. tilbage. Det har jeg så fået oplyst hos sendentanke.dk, at jeg har - og det er jo super fedt - jeg ved lige hvad de skal bruges til :D 




Men det er vel heller ikke andre, der får det problem ? For hvis man sender noget til nogen, har man jo ikke et gavekort - men man sender et gavekort på beløbet til f.eks. en rose, til lakrids, eller til massage - og så er der jo ingen der har penge i klemme. Nu tror jeg også jeg fattede det :D :D 

Super smart koncept. Det eneste minus jeg ser er, at den der får beviset/gaven selv skal bruge tid på at få det indløst. Og hvornår skal man så sende gaven ? Den dag personen har f.eks. fødselsdag eller konfirmation - eller skal personen nå at have det indløst til selve dagen, så andre kan se det ?? Og et andet er selvfølgelig, at man skal have personens tlf.nr. og vide at der er net på mobilen. Ellers synes jeg det er et super smart koncept, og tror da nok jeg skal få det brugt nogle gange. 

Da jeg jo havde valgt at min gave var lakrids fra Johan Bülov, spurgte den rare dame hos Brdr. Nielsen, hvordan det kunne være at jeg havde valgt den billigste ? De havde nemlig nogle andre - bla.  til 70 kr. (Som viste sig, at være min yndlingslakrids, med chokolade og lakridspulver :p ) 

Så jeg synes det kunne være smart, hvis man kunne vælge forskellige slags lakrids, i de forskellige prisklasser. Men hun var simpelthen så sød at forære mig den i stedet for. 
Og så fordi jeg jo heller ikke fattede det hele, og vi alle sammen var lidt på bar bund ;) gav hun mig faktisk en rose med også. Det er simpelthen kundebetjening i allerhøjeste grad <3 

Tak til sendentanke.dk, for at lade mig prøve konceptet af. 


Gavekortet på 100 kr. er sendt til mig til anmeldelse fra sendentanke.dk. For min ærlige mening.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tiny Hand Pink Bow Heart