fredag den 4. april 2014

Fælles Fredag // Hvis skoen passer

Hep. Så er der igen sko på bloggen. Og negle selvfølgelig. For det er simpelthen ugens fælles fredag udfordring.

Og mig og så sko.... Det blev jo nødt til at være en Lola Ramona sko jeg skulle vælge. Men det er da heller ikke bare sådan lige til. Prøv at se


Altså...

De lyserøde hæle med hvide prikker har jeg jo lavet en mani til. Den er HER hvis ikke ud har set den - men I får lige et lille smugkig


Den synes jeg ikke jeg ville lave igen. Så jeg fandt på en anden. Det er en sko jeg har brugt rigtig meget, bl.a. fordi jeg synes det er rart at hælen er mindre.
Hvis jeg nu først viser billederne af neglene - så kan du prøve at gætte hvilken sko det er, ved at kigge på det øverste billede. Deal ??


Jeg har brugt min Butter London Blowing Raspberries som bund. En rigtig lækker rød, der dækker i 2 lag. Det er en cremelak, så den er nem at lægge, og tørrer forholdsvis hurtigt. De sorte striber er lavet med min depend stripinglak - og de hvide, som jeg har fortrudt jeg har lavet :( Det ødelagde manien synes jeg, er en hvid stripinglak fra Trend. Jeg skulle ha lavet noget andet hvidt.. Men det må blive en anden gang.

Har du gættet hvilken sko det er ??






Denne lækkerhed, som ikke er så gamle endda. Måske ½ års tid vil jeg tro :D
Gættede du rigtigt ??

Husk også at kigge forbi de andre lakdamer, og se deres sko-inspirerede negle - jeg ved ihvertfald at der er endnu et par Lola "negle" :D




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tiny Hand Pink Bow Heart