søndag den 9. marts 2014

GB - by Gun-Britt // Anmeldelse for Bodycollection

Jeg har fået lov at teste én af Gun-Britt's  shampoo'er - GB By Gun-Britt  er et nyt mærke hos Bodycollection



Det er Shampoo Volumizing.. Og jeg må da nok indrømme at jeg tænkte: Jajaja - lad os nu se. MEN jeg blev imponeret, allerede efter første omgang hårvask. Jeg kunne mærke at det havde fået mere fylde. Måske tro flytter bjerge ? Det er muligt, men jeg kan mærke at mit hår er blevet kraftigere. Førhen havde jeg aldrig mit hår sat op i f.eks. en alm. hestehale, fordi den simpelthen bliver alt for tynd. Men nu kan jeg godt være det bekendt..

Og så er jeg helt vild med designet. Den er rigtig flot at kigge på, og smukt designet. Og så synes jeg det er super dejligt at det er en pumpe flaske.




Jeg får rigtig filtret hår, når jeg bruger denne uden conditioner. Så mit forslag ville ihvertfald være, at købe den med, hvis du har en smule længde på håret. Den har de også hos Bodycollection.dk - lige HER - og er det shampooen du er efter - kan du købe den HER . Lige nu koster de begge 128 kr. stykket, og der er 250 ml. i. Man kan selvfølgelig også bare bruge den conditioner man har, men jeg kan bedst lide at bruge det fra samme mærke, hvis det kan lade sig gøre.

Jeg har før prøvet noget fra Gun-Britt,  nemlig hendes tørshampoo, og den kan jeg også godt li - både duften og holdbarheden, og så virker håret ikke fedtet når man bruger den. De har ikke lige den model jeg har prøvet, men man kan f.eks. købe Denne her - den skulle fjerne det fedtede fra din hovedbund, og give extra volumen. De har flere forskellige ting fra Gun-Britt i shoppen, bl.a flere forskellige slags shampooer, conditioner, mousse, børste og shine spray. Du kan finde alt til håret lige her

Shampooen's indhold af Ceramider A2  tilfører dit hår maksimal volumen og gør det nemt at sætte, Provitamin B5, samt mineral og vitaminer, plejer dit hår og styrker det, samtidig med at det efterlader det med mere fylde. Derfor er denne serie, Volumizing, rigtig god hvis du, ligesom jeg, har tyndt, fint og skandinavisk hår. Den indeholder UV-filter, og den kan også bruges til farvet hår.

Den indeholder ingen parabener.

Jeg har brugt shampooen i ca. 10 dage, og jeg synes den er rigtig god, men som skrevet tidligere, har jeg behov for en conditioner efter vask, så der har jeg bare brugt én jeg havde i forvejen. Duften er rigtig lækker og frisk - og duften holder i lang tid i håret. Dét kan jeg godt lide.

Det eneste negative jeg har at sige om denne shampoo, er at det gør min hovedbund tør. Jeg har af en eller anden grund, som jeg ikke kender, problemer med nogle forskellige shampooer. Hovedbunden bliver så tør, at jeg får skæl, og så klør det bare helt vildt.. Det er rigtig ærgerligt, for det er en super dejlig shampoo. Meeeeen jeg bruger nu resten alligevel ;)


Produktet er tilsendt til anmeldelse, men bedømmelsen, billederne og teksten er min!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tiny Hand Pink Bow Heart