fredag den 31. januar 2014

#36 - Fælles Fredag - Noget om mig.

Bredt emne :D Jeg har valgt denne fredags mani, udfra noget stort der skete i mit liv den anden dag :D


I tirsdags havde jeg kobberbryllup - og som den negle entusiast jeg er, skulle neglene naturligvis være kobberfarvede !!

Det er ikke længe siden jeg købte et par China Glaze lakker på Beauty.Bay - og den ene er altså denne, I Herd That. Jeg er ret glad for den, den er super lækker. Den kræver dog 3 lag for at dække. Den har en masse forskellige glimmerstykker i. Bl.a. røde, guld og gule.




Min/vores dag i tirsdags var super skøn. Vi blev ikke taget på sengen :p Vi vidste at der kom nogle stykker til kaffe - som selv havde morgenmad med :) Og så fik vi lidt gæster om eftermiddagen, til boller, kaffe, kage og lagkage :D Og til dem der blev, var der hotdogs til aften. De sidste gæster var gået 19.50 - og så blev der slappet af :) Vi fik også en æresport, hvilket jeg er super glad og taknemmelig for, det gjorde vi nemlig ikke da vi blev gift, da det var lidt halv-hemmeligt. (Det var kun vores forældre og brødre der vidste vi blev gift - indtil om aftenen)
I får lige et enkelt billede, hvis I nu skulle ha lyst til at se :D (Og selvfølgelig i Lola Ramona'er ;) )



NÅ! Det var lidt om mig :D Håber I kunne bruge det.

Tjek de andre bloggere ud, og se hvad deres negle fortæller om dem.



6 kommentarer:

  1. Tillykke med kobberbrylluppet! Velvalgt neglelak til anldeningen :-)

    SvarSlet
  2. Kæmpe meget tillykke :) hvor er i fine altså :) jeg har 2 lakker fra den China Glaze kollektion og jeg knuselsker dem. Virkelig fine

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for det :D Jeg er også fan af China Glaze :D

      Slet
  3. tillykke, den kjole er flot til dig:)

    SvarSlet

Tiny Hand Pink Bow Heart