tirsdag den 31. december 2013

Happy New year

Et sidste lille indlæg her i 2013.

Det har jo været mit første år som blogger, og jeg må sige det har været SÅ dejligt at komme igang, og det var noget jeg havde gået med i tankerne i lang tid. Det er mit nye skønne fristed - jeg elsker at skrive, jeg elsker at tage billeder = Det er ren win win :)

Tak fordi I følger med, tak fordi I deler, tak fordi I er med i mine konkurrencer. TAK for I år - fra mig til dig.

Vi er forbi de 20.000 sidevisninger - dvs. at jeg snart starter en ny konkurrence op - én konkurrence hvor man kan vinde et par øreringe eller et armbånd som jeg selv har kreeret :)
Husk at følge med i konkurrencen om at vinde et gavekort, til tilskud til et ur - find den HER.

Et sidste billede skal I også ha :) Den mani jeg slutter 2013 med, og går ind i 2014 kommer her

Color Club Beyond - holografisk lækker og sort :) 2 lag kræver den, og den er god at arbejde med, som de andre 2 holografiske jeg har fra Color Club.




Men jeg syntes alligevel der manglede lidt. Det er vel nytår ? Så jeg kom lidt glimmer på spidserne

Først et tyndt lag af Essence glitter topper 01 Bella og herefter et lille lag af min yndlings effektlak fra 2013 - L'oreal's Confetti's (Det er de sort/hvide stykker) - den har jeg dælme brugt meget ! Den kan redde enhver lak ;)




Alt fra mig for nu. Pas på dig selv og alle De andre :)
Møs herfra og

RIGTIG GODT NYTÅR TIL DIG OG DINE - vi ses næste år ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tiny Hand Pink Bow Heart