onsdag den 13. november 2013

Ude & Hjemme - Shape Fit

Så kom billederne af mig i Ude & Hjemme. Og lad mig starte med at sige, at dette indlæg er ret grænseoverskridende for mig. Så be gentle - men kom gerne med en kommentar <3 <3

Jeg var i starten af September i København og hygge - du kan læse om det HER. Kort fortalt er det til en artikel om at "klæde sig slank" - hvor jeg skulle prøve forskellige slags outfits og have shape-fit undertøj på under tøjet - og så igen prøve tøjet uden shape-fit undertøjet. Og så se forskellen.

Nu kan jeg så vise de "rigtige" billeder :) I får kun dem hvor jeg har shape-fit undertøjet på - med og uden tøj ;) Jeg har ikke de billeder der viser hvordan jeg ser ud kun med tøjet, uden shape-fit.



Vi var 3 piger der skulle mødes i Dennis Knudsen's salon i København og styles til opgaven. Dennis kunne ikke være der selv, så det var 3 af hans assistenter der klarede opgaven :) Hvis du ikke har læst den tidligere post, kan jeg fortælle (igen) at jeg jo kom for sent (jeg kommer ellers aldrig for sent!) Toget var inde 8.50 og jeg skulle være i salonen kl. 9.30. Go tid. Troede jeg. Det endte med at jeg rendte forvildet rundt på et eller andet torv, og talte i tlf. med kontaktpersonen fra Ude & Hjemme. Det styrt-regnede og jeg var bare SÅ våd... Æv...  Men - det kommer alligevel ikke bag på mig selv (det der med at finde vej - aka vejfinderfjolset....

Men jeg skulle starte med at skifte tøj - så jeg havde noget "før tøj" på (Magen til det som de 2 andre piger også havde haft på) - et par grå gamacher og en grå t-shirt.


Før Billede

Tøjet var en anelse for småt, som det nok kan ses. Ydermere var jeg VÅD - så det var svært at få til at sidde ordentligt. Jeg frygtede at jeg var sort af mascara hele vejen ned af kinderne. Men det var nu ikke så galt alligevel ;) Og så skulle det jo også gå lidt stærkt, da de andre tøser var godt igang allerede..

Bagefter vi havde taget dette billede, kom jeg så op i salonen og skulle styles. Mit hår blev tørret, glattet og touperet, og jeg fik make-up på - som viste sig at være de samme farver som jeg selv bruger - så det må jo være rigtigt det jeg plejer at gøre :) Så endte det med at mit hår blev sat op i en "skæv" knude i nakken. Det sad faktisk meget sødt.


Efter Billede



Så gik turen ud til Aller-huset - denne gang i taxa - Pheew.. Hvor vi fik super lækker frokost, sammen med Ude & Hjemmes stylist, kontaktpersonen og fotografen.

Bagefter var det igang med "det hårde - sjove - arbejde"

Prøvning af tøj og især det shape-fit undertøj vi skulle have på under tøjet. Og flere har spurgt, om det var varmt og stramt at have på. Og nej det synes jeg ikke. Det var ikke varmere, end hvis man har en alm. underkjole på - til trods for, at det er af noget pænt tykt materiale. Og det sidder da til, men jeg synes bestemt ikke det føles stramt eller på nogen måde ubehageligt.



 Ja - det får i sgu ikke i større format ;) ha ha.

Min var en underkjole der skulle stramme maven og lårene ind og holde brysterne lidt oppe. Det virkede super godt på lårene og maven, og det skubbede måske lidt ind for oven.. Men bedst for maven synes jeg. Denne model kan jo så kun bruges under nederdel eller kjole. Man kan også få strømpebukser til lår og mave, eller shorts til lår og maven - som man så også kan bruge under bukser. Denne model er den de bruger i Trinny & Susannah - kender du dem ? De er så søde :) Du kan finde denne på Ude & Hjemme's egen Shop - og her kan du også finde de andre modeller af Shape-wear. Faktisk har de en hel del tøj og andre lækkerheder - tag et kig HER.



Okayyyy - det er denne kjole, som de synes jeg skal bruge til julefrokost.. Hm.. Den er kort.. Og jeg ville ikke bruge den uden ihvertfald strømpebukser ;) Hold da op jeg synes jeg har fede ben :O (Men det kan kjolen jo ikke gøre for ;) )
Synes farven er super flot, og passer godt til mig, men jeg kan ikke helt bestemme mig for, om jeg synes blonder passer helt godt til mig..? Hvad synes I ?? Her har jeg jo så shape-fit underkjolen på indenunder. Og i bladet bliver der vist billede både med og uden underkjolen. Jeg kan godt se forskel. Skoene er ret fede, men er ikke sikker på det var nogle jeg selv ville købe alligevel. De var pænt høje !!



Denne skjorte synes jeg var super fed. Nogle har sagt, at de synes jeg kommer til at se meget ældre ud end jeg er.. Det ved jeg ikke helt selv, det er svært selv at sige. Nederdelen er jeg en anelse splittet omkring. Kunne bestemt ikke lide den. Det er super moderne lige nu med denne slags nederdel. Men jeg kan ikke helt se det smarte i, at komme ekstra fylde der hvor jeg er tyk i forvejen ??  Nogen synes det er smart :) Men jo flere gange jeg ser billeder af nederdelen, synes jeg den bliver pænere..Skoene er ikke lige min stil, men jeg kan godt se de passer fint til kjolen :) Jeg har da nok et par Lola eller 2 der ville matche ;)


Dette sæt kan jeg rigtig godt li. Her har jeg så en shape-fit undertrøje indenunder, da det jo ikke helt gik med underkjolen ;) Bukserne var med stræk og havde en lækker detalje ved lårene. Underkjolen man lige kan skimte - er lige mig, og jeg går rigtig tit med sådan en i forvejen :) T-shirten kan jeg også godt li, og det var et sæt jeg sagtens kunne bruge i dagligdagen. Støvlerne var meget fede, men jeg er ikke så god til disse hæle, da jeg har en evne til at vælte.... Hvis I vil have mere at vide om selve tøjet jeg har på, på billederne - siger I bare til :)


Her er så et billede af min nye smukke veninde Tine <3 Se lige de øjne der :O



Og den smukke Stine <3 Med lige så smukke øjne :)






Ydermere har jeg fået lov at vise Jer billeder af vores søde og dygtige fotograf Nellie




Og vores stylist Louise 

Dem har jeg med vilje ikke redigeret - så man kan se udenomsarealet også :) Jeg har desværre ikke noget billede af vores søde konkaktperson Dorthe. I ved - hende der reddede mig, så jeg trods alt nåede at få lidt ud af dagen ;) TAK Dorthe.

Det var en super god, sjov og hyggelig dag og jeg er sikker på at jeg - udover det sjove på dagen og i bladet - har fundet 2 nye gode veninder for livet <3 - og jeg glæder mig til vi skal ud og have Sushi lige om snart :)


Jeg siger ihvertfald tak for en dejlig dag piger :)

9 kommentarer:

  1. Hvor ser det ud til at ha været en spændende dag... ;-)
    Jeg vil gi dig ret i, at nederdelen ikke helt "var dig", men hold nu op, den blondekjole, selvom den var lidt kort, var flot ♡
    "Hverdags"sættet...wow.... du er bare smuk♡

    SvarSlet
  2. Hold nu (ja undskyld) KÆFT!!!! Hvor er du smuk søde Christina - Og den lilla blonde kjole den klær dig bare SÅ godt - bluse/nederdel tjaah, DU gør tøjet pænt ikke omvendt <3 - Og så jeans og bluse, det er pisse flot til dig :-* Men du er bare helt igennem virkelig en smuk pige - Er så flot, at du tog skridtet, selv om det er grænseoverskridende <3 Stort kram til dig, ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh Linda :) Tusind tak skal du ha - dejlige quinde :)

      Slet
  3. Dejligt i hyggede jer så godt:) og du ser jo fantastisk ud, vildt godt arbejde specielt med makeuppen
    Jeg er ikke helt enig i deres tøjvalg. Selvfølgelig er formålet jo at vise forskellen mellem med eller uden undertøjet og derfor bliver tøjet de vælger nødt til at være en smule tætsiddende, men den lilla kjole tror jeg havde været meget flottere til dig hvis dens skørt havde været mere vig og der havde været en sygning eller bælte i livet, det ville have set super godt ud tror jeg.
    Jeg kan godt forstå din tanke omkring nederdelen, at have den på er måske ikke det rareste når man tænker sådan, men den virker ret godt til sit formål at give dig en mere feminin silouet og det er lige det den lilla kjole ikke gør.
    :)

    SvarSlet
  4. Virkelig fint indlæg Christina! Jeg kan helt klart bedst lide looket, hvor du har den sorte nederdel på (også selvom du ikke selv er helt enig). Men jeg kan også bare rigtig godt lide det feminine look med en hæl, høj talje og sort nederdel - det kan sjældent gå galt. Og fedt, at I havde en hyggelig dag med det :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for det :) Måske kan man også vænne sig til det - altså det med nederdelen :)

      Slet
  5. Du er VILDT flot, Christina!! :) Så flot af dig, i stedet for at kritisere dig selv, så kig dig selv i spejlet og sig, SHIT HVOR ER JEG LÆKKER MAN! :D

    SvarSlet

Tiny Hand Pink Bow Heart