fredag den 22. november 2013

#29 - Fælles Fredag - Galakse-negle.. (Galaxy Nails)

Galakse negle ? Lyder alt for underligt - så Jeg hopper på de "udenlandske" pigers betegnelse i dag - Og laver Galaxy Nails i Fælles Fredag.




Det er faktisk en mani, som jeg længe har haft lyst til at lave, men har tænkt --- Arrrrhh (Tænk på komikeren  Mick Øgendal når du siger det :) )  det var for svært. Men efter at have set en enkelt tutorial på Youtube gav jeg mig alligevel i kast med det. Det skal ligne en lækker stjernehimmel  - ved ikke helt om det gør det, men jeg blev faktisk udemærket tilfreds.




Jeg synes desværre ikke helt man kan se hvor meget de egentlig changerer og glimter - så skal de nok opleves live :)


Disse lakker har jeg brugt


Jeg har lagt 2 lag af Essie Midnight Cami - den meget mørke blå øverst til højre. Så har jeg brugt svampen og skiftevis duppet med Essie Butler Please - den lyse blå nederst - og OPI I don't give a Rotterdam - den grå. Og da det var minglet godt ind i hinanden har jeg duppet lidt af den lyserøde BY K Pink Clove på. Så har den fået et lag af den blå glimmer fra Nicole By Opi Kendall on the Katwalk. Bagefter har jeg brugt Appeal4's Sprinkles Stars og fanget et par glimmerstykker til hver negl :) Og her skulle jeg så ha sagt: That's it folks... Meeen - jeg tænkte lige at der skulle et par stjerner på - så dem lavede jeg med min striping lak... Og det skulle jeg ikke ha gjort. Jeg skal helt sikkert lave denne mani igen, men det bliver uden stjernerne. OG så er der et par blå lakker på vej hjem :) Og dem skal jeg bruge næste gang  jeg laver galakse negle :)

De andre damer's indlæg kan du kigge på her





1 kommentar:

  1. Jeg tror også, at din mani ville have været flottere uden stjernerne - sådan havde jeg det også lidt med min egen, det bliver for forceret på en eller anden måde.
    Du skal helt sikkert prøve at lave det igen uden de store stjerner. Jeg kan til gengæld virkelig anbefale dig at lave små stjerner med akrylmaling og tandbørste - det er super nemt, og det giver en god effekt synes jeg :-)

    SvarSlet

Tiny Hand Pink Bow Heart