torsdag den 17. oktober 2013

#24 - Fælles Fredag - Inspireret af mode

Sidste fredag var Fælles Fredag inspireret af mode :) Jeg var i vandland med min familie, og nåede det simpelthen ikke - så det kommer her - bedre sent end aldrig. Right ?

Inspireret af mode, er jo mange ting ! Og jeg har valgt at vise Jer en lak der er på mode :) Eller noget. Tekstur er jo meget in lige for øjeblikket, så det er min inspiration :)



Så i får KIKO Sugar mat nr. 645 - det er en kobberfarvet teksturlak som jeg bliver mere og mere forelsket i, jo flere dage jeg har den på. På billede nr. 2, kan man se alle de lækre glimmerstykker der er i. Nu har jeg haft den på i 4 dage, og den er så fin, super smuk og rigtig efterårsagtig :-) Jeg er helt ked af, at den skal af igen - og jeg er ret sikker på, det bliver en genganger ret snart :-)

Jeg er igang med at lave et indlæg til Jer med alle mine teksturlakker i, og der får I denne her at se igen. Men det skader vel ikke ;)

Selvom jeg er forsinket, har de andre piger allerede lavet deres inspiration - så husk at kigge forbi.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tiny Hand Pink Bow Heart