mandag den 23. september 2013

Konkurrence

Hej alle I søde blogvenner :-)

Jeg deltager i en konkurrence hos IsaDora, hvor man kan vinde nogle vildt lækre lakker :-) Jeg kommer ikke på første pladsen, I know!! - men det kunne være fedt at have lidt flere stemmer. Så hvis du har lyst, må du meget gerne stemme på mig :-)

Tryk på linket så kommer du direkte derind http://www.isadora.com/dk/competition/christina/

Egentligt er jeg slet ikke så vild med denne form for konkurrence, da det bare gælder om at have flest "venner" - efter min mening.. Men nu har jeg altså forsøgt igen - for jeg vil rigtig gerne have nogle af IsaDora's lakker. OOOOG det vil jo også komme Jer til gode, for så vil jeg vise dem her på bloggen. Selvfølgelig :)

Håber I har lyst til at hjælpe :-)

Møs fra mig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tiny Hand Pink Bow Heart