fredag den 13. september 2013

#20 - Fælles Fredag - Accentnegl.

Så blev det endnu engang fredag - og en form for Jubilæum :-) Det er 20. gang der er Fælles Fredag. Så tillykke til os.
Jeg synes faktisk det er lidt vildt, at vi har været igang i 20 uger - sådan føles det slet ikke :-)

Accentnegl er ugens tema, og den kan jo heldigvis også fortolkes på mange forskellige måder. Jeg har valgt den lette udgave idag. Faktisk en måde som jeg tit bruger accentnegl på. Ikke lige med denne lak - for den er helt ny - Jep.. Ups.. Men måden med at have helt alm. lak på, og så lave ringefingeren anderledes.

Det er GOSH Frosted Silver og Frosted Gold. 2 helt nye tekstur lakker fra GOSH. Tekstur er jo denne her form, der virker lidt "sandet" på neglene. Nogle kan lide det, andre kan ikke. Jeg kan godt. Så det er denne uges mani.


Her viser jeg Frosted Gold, som jeg har på ringefingeren


Og her Frosted Silver, som jeg har på de andre negle.


Forskellen er nok tydeligst her, hvor jeg viser begge lakker.

Hvad synes du ? Tekstur - er det go eller no go ?



14 kommentarer:

  1. Jeg overjede faktisk præcis samme mani :b Men endte med kun at bruge en af dem. Den her slags tekstur er helt klart gogogo for mig :D

    SvarSlet
  2. Ja, jeg føler også lidt, det var den super nemme løsning i dag - men jeg synes det er fint :-) OG tak.

    SvarSlet
  3. Klart GO. Det ser vildt fedt ud.
    Tillykke med jubilæet Krumme ;)

    SvarSlet
  4. Go - i hvert fald lidt tid endnu. Jeg kan mærke, at jeg er ved at være liiidt træt af denne trend allerede nu. Jeg håber, at det bare er en fase, for det ser jo super fint ud :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg er også helt vild med dem - endnu ihvertfald :) Tak

      Slet
  5. Jeg ELSKER textur neglelakke, og jeg må have fat i disse fra Gosh. Tror jeg skal kigge efter dem, imens der er 2 for 1 i matas. Flot mani, og tillykke med de 20 måneder til jer piger :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for det :-) Det er nu kun 20 uger - men alligevel ;) Ja, håber du har fået fat på dem :-)

      Slet
  6. Det ser virkelig fedt ud :D
    Jeg har også lige købt de to lakker og jeg er vild med dem !

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Ja, det er nogle ret lækre lakker. Jeg elsker Gosh - det er billigt, og de laver nogle gode produkter :-) Ren win win.

      Slet
  7. de er virkelig flotte, de nye fra gosh :-) og lækre ser de ud sammen!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - ja, de er super fine sammen.Selvom jeg normalt ikke er til guld og sølv sammen, er dette et godt match :-)

      Slet
  8. Hvor ser neglene bare SÅÅ fine ud! Tror jeg må ud og invistere i sådan nogle fine neglelakker <3
    God dag!
    Kh. Mizzepii.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, du må hellere få fingrene i dem, inden det er for sent :-) Tak skal du ha - også god dag til dig :-)

      Slet

Tiny Hand Pink Bow Heart