lørdag den 10. august 2013

Well Holo Dolly

Kender du den danske neglelakshop Foxy Fingertips ? Hvis ikke - vil jeg stærkt anbefale, lige at smutte indenom... Men pas på - det kan være farligt..

Det er en forholdsvis ny side, som har udviklet sine egne mærker, Foxy Paws og Wellnails. Udover at sælge Deres egne mærker, bliver der også importeret lak fra nogle af de dygtige udenlandske piger der også laver indie-lakker som f.eks. Literary Lacquers og Girly Bits. Og priserne er altså til at have med at gøre. Foxy Paws lakker, ligger på 79,95, og det er en helt fair pris til disse Indies. Girly Bits fra 89,95 - 95,00 kr. Og Literary Lacquers 84,95.

Man kan købe nogle forskellige topcoats hos Dem også, bl.a min yndlings Poshé - den har jeg skrevet om et par gange før.
Man kan bl.a. købe stampinggrej, neglefile, striping tape, perler, studs, folie og lak opbevaring. Så det meste kan altså findes her.

Jeg mener jeg gav 35 kr. i fragt. Men man skal tænke på, at det er et lille firma, med få ansatte. Fragt i DK er dyrt, disse lakker er pakket vildt godt ind, så de ingen skade tager af turen.

Udover lak, købte jeg også grej til stamping, både en XXL-plade, og et XL-stempel. Det skal du nok få at se en anden dag :-) Kan bare sige: Det virker bedre, end det andet jeg har ! Så nu stamper jeg på livet løs.

Jeg købte også en anden lak fra Foxy Paws, og en fra Literary Lacquers (Som hedder Laters, Baby - fra bogen med Fifty Shades, hvis du kender den ? ) Og de kommer også på bloggen senere.

Jeg har tidligere anmeldt en lak fra WellNails - læs den HER.

Hvis du vil følge Foxy Paws - er de både på FB og Instagram (Det kan jeg ikke lige linke til..) Og du kan også følge Foxy Fingertips på fb.

NÅ! Til det, dette indlæg egentligt handler om.

Det er en super flot mørk lyserød holo lak. Der er masser af holografisk i den, og den lyser vildt op i solen. Den skal have 3 lag for at dække, men hvis man lægger tynde lag, kan man starte med finger 1 igen, når man er færdig med den 10. Så det er ikke noget der trækker ud, Jeg har lagt 2 lag, et lag Poshé topcoat og et lag Dolly igen. Og som altid, synes jeg ikke at topcoaten ødelægger noget af effekten. Se billederne - og bedøm selv ! I'm in love.. (det er derfor der er SÅ mange billeder.)







Jeg er vild med holo-lakker - og skal bestemt ha flere.

Har du holografiske lakker ?
Har du lakker fra Foxy Fingertips ?

6 kommentarer:

  1. Psst.. Foxy Fingertips er shoppen, selve mærket hedder Foxy Paws ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. ;) Det var i princippet også det jeg mente :) Men nu har jeg rettet det, tak for det :)

      Slet
  2. Ser jo godt ud; men kræver nok en vis længde negl for at være pæn.
    Nogle gode råd til flossede, flækkede negle?
    /Gitte

    SvarSlet
  3. Hej Gitte.

    Tak skal du ha :-) Jeg er ellers sikker på, at den også vil være super flot til kortere negle.

    Mit bedste råd er negleolie og håndcreme, mange gange om dagen!. Smør hænderne godt, og gnub creme ned omkring neglebåndene også, hvis du vil nøjes med creme i dagtiden. Så kan du bruge lidt olie om aftenen, inden sengetid.
    Det kan sagtens være alm. olie, men man kan få nogle fine penne f.eks. med olie i, der gør det lidt nemmere.

    Sally Hansen har f.eks. nogle lakker til bløde og flossede negle. Rejuvacote er også en god plejende lak - den kan du f.eks. også købe hos Foxy Fingertips.
    Lad mig vide hvordan det går ? Og har du flere spørgsmål, så skriver du bare :-)
    Vh. Christina.

    SvarSlet
  4. Tak for tipsene - det vil jeg prøve!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var så lidt :) Håber det virker.

      Slet

Tiny Hand Pink Bow Heart