torsdag den 22. august 2013

Jeg vandt BY K :-)

Jeg var jo simpelthen så heldig for en gangs skyld, at vinde 6 (!!) lakker fra By K, lige inden sommerferien. Jeg har sat mig for, at I skal se dem alle sammen, så de kommer her. Men først lige lidt om selve By K.
By K er et forholdsvist nyt mærke indenfor neglelak. Det blev etableret i marts 2012, og har allerede sat sig spor i det danske marked. Fra efteråret 2013, bliver de simpelthen 5-free - i forvejen var de 3-free, men nu bliver lakkerne altså endnu bedre. 5-free - betyder at de er fri for Parabener, Formaldehyd, Toulene, Camphor og Formaldehyd-resin, som alle er produkter der kan være kræftfremkaldende, skidt for miljøet og dig, skadelig og eksemfremkaldende. By K, er et af de første danske mærker der kan tilbyde dette. Derudover er de ikke testet på dyr. Det er dejligt.

Du kan se hele kollektionen fra By K HER og HER

By K, følger tidens mode, og udkommer med 4 nye kollektioner årligt. Derudover vil der indimellem komme speciel edition lakker, der er vilde og sjove. Jeg glæder mig ihvertfald til at følge med i By K, og se hvad de kommer med. Du kan få et lille sneak peak på nogle af de nye farver der kommer her i efteråret, hvis du trykker HER .

Nr. 49 - Imperial Golden Holly - Er du til guldlak - er du helt sikkert til denne lak fra By K. Woooow - jeg har ikke haft andre guldlakker, og denne er altså super lækker at se på. Den kræver 3 lag, før den dækker, men det gør intet, det opvejes af, hvor smuk den er :-) Bare se på billederne... Jeg er allerede ved at udtænke nogle forskellige mani'er til december, hvor denne ihvertfald skal indgå.




Nr. 50 - Imperial Bluebottle - Er en lak, der changerer mellem blå og grøn i nogle vidunderlige farvenuancer. Jeg har faktisk haft denne lak én gang før, men jeg solgte den, fordi jeg ikke syntes den passede til mig ! Men jeg må nok indrømme, at her hvor jeg har swatchet den igen, er jeg nok kommet på bedre tanker. Det er en keeper - denne gang.



Man kan nok bedst se changeringerne på billede 1.

Nr. 51 - Imperial Pearl Black - er en super lækker sort lak med shimmer i. Denne lak er heldækkende ved 2 lag, og det er bare super lækkert. Der er ikke så meget at sige om denne lak, andet end - den er læks  lækker :-)




De næste lakker jeg vil vise, er glimmerlakkerne. De er svære at tage billeder af, men jeg håber alligevel I kan få en fornemmelse af, hvordan de ser ud.

På pegefingeren har jeg lagt 2 lag hvid lak, og et enkelt lag glimmer-lak. På tommelfingeren har jeg lagt 2 lag sort lak og et enkelt lag glimmerlak. På langefingeren 1 lag, på ringefingeren 2 lag, og på lillefingeren 3 lag - det gælder de næste 3 lakker. Den sorte lak er Imperial Pearl Black fra By K, og den hvide er Snow Virgin fra Ciaté

Først får I den røde nr. 52 Imperial Sugarcane - Den har faktisk holostykker i, og er ikke kun en glimmer-lak :-)




Den grønne - nr. 54 - Imperial Holly - En smule holo gemmer sig heri også. 





Og den sølvfarvede: Nr. 53 - Imperial Sparkling - med masser af holo glimmer i. Denne er helt klart min favorit blandt glimmerlakkerne. Men både den grønne og den røde, vil være fine i julemåneden :-)





Hvilken er din favorit ?

Hvad synes du om måden jeg har vist glimmerlakkerne på ? Giver det et billede af, hvordan lakken virker, når jeg prøver både på sort og hvid, og dernæst 1, 2 og 3 lag ?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tiny Hand Pink Bow Heart