onsdag den 24. juli 2013

3. Goodiebox - Juni 2013



Liiidt sent måske (med tanke på at den næste kommer lige om et øjeblik), men bedre sent end aldrig, for dem der har lyst til at kigge med :-)





I denne måneds (altså sidste måneds..) Goodiebox var der følgende.


2 øjenskygger fra Gosh - en lys grå "Light grey" 04 og en bronze farvet "Rusty" 02
Dette er fullsize - og koster 39,95 kr. pr. stk. Disse har jeg anmeldt i et tidligere indlæg også - se HER







Avene Thermal Spring Water. Full size 34,50 kr.
 Et beroligende og hudplejende produkt, der er meget velgenet til irriterret hud, og hud der har været i solen. Den kan bruges flere gange om dagen, OG oven på make-up. Du sprayer simpelthen bare huden, så bliver den fugtet på ny. Også super god hvis du er i tørre omgivelser. Fugtet hud er bare kønnere.





Gosh Waterproof eye shadow "Love that copper". Dette er fullsize og den koster 79,95. 
Jeg har flere af disse lækre øjenskygger. De holder hele dagen, og de er vandfaste. Hvis du vil læse min anmeldelse af de andre også, kan du finde indlægget HER.




Rimmel London Lycra Pro neglelak. "Black Pearl". Dette er fullsize og den koster 59,95.
Sort neglelak, der dækker i et lag. Den har det fineste shimmer. Rimmel lakker hører til mine favoritter, bl.a fordi deres børster er super lækre og brede, hvilket gør at påføringen sker i meget få strøg. 




Alterna Cavia Repair Instant Recovery Shampoo og Conditioner. Dette er prøver - fullsize koster 399 kr.
Jeghar endnu ikke haft fornøjelsen af at prøve disse, men Goodiebox skriver, at shampoen har en tyk konsistens og tilfører nyt liv til beskadiget hår, det styrker og forebygger spaltede spidser. Conditioneren reparerer beskadiget hår, og giver et silkeblødt, glat og mere medgørligt resultat. Det glæder jeg mig til at teste.





Gosh soft'n shine Lip Balm "Perfect Plum 34" Dette er fullsize og koster 89,95 kr. Denne havde jeg også en af i forvejen, heldigvis ikke samme farve. Det er en læbebalsam / læbestift. Utrolig dejlig blød i konsistensen og meget behagelig at have på. Den føles ikke som en læbestift, men mere som en alm. læbepomade. Man føler ikke man har noget "klister" på ;) 



Kender du GOODIEBOX ?? Ellers kan du gå ind på Deres side via linket og tilmelde dig konceptet. Man får produkter hver måned i en lækker indpakket box. Man betaler 139 incl. fragt og kan så afprøve de forskellige ting, og se hvad du ikke kan leve uden. I denne måneds box er der rigtig mange fullsize produkter. Hvis jeg regner det hele sammen har jeg fået for 344,25 kr. Men boxen koster kun 139. Det er ren win win

6 kommentarer:

  1. Den der thermal spray er bare SÅ lækker i disse varme dage, til lige at få et kølogt pust :p og prisen er jo helt tosset billig, så det er helt klart en fast ting ii mit sortiment fra nu af :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg må indrømme, at jeg ikke har prøvet den endnu :p men da jeg for en måneds tid siden var til beauty event hørte vi om en sådan, og de var store fortalere for det - så jeg glæder mig til at få prøvet :-)

      Slet
  2. wow hvor ser den lækker ud <3 den thermal spray kunne jeg så godt bruge og de andre produkter og har delt jeres side <3 super lækker produkter i har
    mvh
    Jane Tvede
    Jane@team-tvede.eu

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder dejligt du synes om indlægget. Og rigtig skønt at du har delt, så der kan komme flere læsere til. Ja, det er nogle virkelig dejlige produkter der var med i denne boks.

      Slet
  3. Ih altså! Jeg havde afmeldt den to gange, og så er den bare dobbelt så lækker som aldrig før :-)

    Men nu er den altså bestilt igen... Ahhh <3

    www.ksibstudio.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan jeg godt forstå du har - det er nogle ret lækre ting :-)

      Slet

Tiny Hand Pink Bow Heart