tirsdag den 4. juni 2013

Appeal4 - Poppy Burn

Sidste lak anmeldelse for Appeal4, er denne smukhed der hedder Poppy Burn og har nr. 2 i Deres faste sortiment.




Hele Appeal4 kollektionen og Deres super lækre blog kan du finde ved at trykke HER. Du kan gøre dig selv en tjeneste og følge med i Deres blog, der er rigtig mange fine mani'er derfra.

Ingen af lakkerne fra Appeal4 indeholder toulene, formaldehyde eller parabener - og De er ikke testet på dyr.

Lakken har fået 2 lag, og dækker helt perfekt - vil mene at den faktisk kunne dække ved at lægge et enkelt tykt lag. Den er nem at arbejde med, og jeg synes lakkerne fra Appeal4 tørrer pænt hurtigt. Den har en meget varm orange farve, rigtig flot til sommerbrune hænder, og rigtig fin til efteråret også :-)



På billederne har jeg på ringefingeren kun Poppy Burn på, men på de andre negle har jeg ovenpå lagt en rigtig fin glimmer også fra Appeal4. Det er en lak jeg har vundet ved at deltage i en konkurrence på Facebook på siden Lyng & Co. Og heldigt at det lige var en lak fra Appeal4 jeg vandt. Super dejligt.




Glimmerlakken er en limited edition lak, og altså kun i handelen i en begrænset periode. Den har nr. 21 og hedder Pink Sprinkles Of Stars. Jeg er super glad for at have fået fat i den. Prøv lige at se, alle de smukke farver den har :-) Wauw.. Den kan jo omdanne alverdens lak, til de mest lækre af slagsen. Man kan altid adde lidt glimmer, f.eks. hvis lakken skulle være kedelig, ikke lige skinner nok, eller man bare trænger til lidt mere spræl :-) (Ikke fordi denne Poppy Burn er nogle af delene - men synes de klæ'r hinanden :-) )




Jeg er super glad for, at Appeal4 har givet mig chancen for at anmelde nogle lakker for Dem. Jeg er helt vild med alle dem jeg har modtaget, og kommer til at bruge dem rigtig meget. TAK til holdet bag :-)

Lakken - Poppy Burn - er sendt til mig til anmeldelse.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tiny Hand Pink Bow Heart