onsdag den 10. april 2013

WellNails

Well, well, well..


Godt nok hedder denne lækre lak fra http://wellnails.storenvy.com/ Christmassy Winter Wonderland, og det håber jeg altså vi er helt færdig med nu. Altså vinteren.



Men den er altså bare så super fin, og jeg synes sagtens man kan have den på selvom foråret (forhåbentligt) er på vej!

Den er nem at lægge på, selvom der er en helt masse glimmer i den. Jeg har givet den 2 helt ultra tynde lag og et extra generøst et til sidst, og det dækker helt fantastisk. Farven er lys blå og jeg er helt vild med de forskellige glimmerstykker der er i, hvide lyseblå og sølv. Faktisk er der også holo i, som man rigtigt kan se når man kommer ud i solen. - Desværre ingen sollys idag, men her kan du se det en lille smule. (Se venligst bort fra meget tørre neglebånd og pilleri..)





Farven er helt tæt når den har fået de 3 lag, jeg tænker man kunne nøjes med 2 tykke lag også. Jeg har toppet den med min ynglings topcoat Poshé som du faktisk kan købe hos Foxy Fingertips : http://www.foxyfingertips.dk/products/top-base - Lige her kan du finde den.

Det jeg rigtig godt kan lide er, at når man lægger flere lag kommer der en helt speciel dybde i glimmer stykkerne. Så nogle ligger helt oppe, og andre er dækket af farven, men træder alligevel frem. Det gør at den ligesom får lidt karakter. Synes jeg. Jeg synes dybden er meget tydelig her på det næstebillede.



WellNails er et dansk indie mærke. Og udover WellNails, har de også et nystartet mærke Foxy Paws som også er noget der skal kigges lidt nærmere på.


WellNails findes også på facebook

https://www.facebook.com/WellNailsVarnish?fref=ts

Folkene bag WellNails har også lavet en ny hjemmeside, hvor de sælger andet end deres egne produkter, nemlig: http://www.foxyfingertips.dk/

Og de har også en facebook side : https://www.facebook.com/FoxyFingertips?fref=ts

Her (altså på hjemmesiden, ikke på Facebook !! ;) ) kan du købe en hel masse Indiemærker. Udover WellNails, har de lakker fra Girly Bits, Literary Lacquers og deres eget nye mærke Foxy Paws. Derudover sælger de også den meget kendte topcoat Seche Vite, til en meget fin pris. Noget nyt er XL stamping plates (Som jeg snart tror jeg skal kigge lidt nærmere på), XXL plates og XL stamperen - så man kan få stampet ud over hele neglen... Og det er altså nogle priser hvor alle kan være med. Skynd Jer at tage et kig på det.

Udover lak, er der også en masse til nail art. F.eks dotting tools, som jeg brugte i et tidligere indlæg se det her:
 http://krummerand.blogspot.dk/2013/04/over-moon-igen-med-tape-og-dutter.html.

Der er forskellige pensler, water decals og sten.
Der bliver solgt opbevaring til dine lakker, og swatch sticks. EJ, jeg kunne blive ved - kig selv, og bliv inspireret :-)

Kender i til WellNails eller Foxy Paws ? Hvis I har lakker derfra, hvilke er det så ?
Og har I erfaringer fra andre Indie mærker. Jeg glæder mig til at høre fra Jer.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tiny Hand Pink Bow Heart