lørdag den 27. april 2013

Pantene hårkur

For et par uger siden var jeg så heldig at få lov at få en prøve på Pantene hårkur. Man skal ikke gøre noget til gengæld - hverken teste, anmelde eller lign. Bare få. Ja, tak da. Jeg får så en sms hver søndag fra en blogger med hverdagstips og ideér til alt fra make-up til hår. Det kan man jo bruge eller lade være. Bloggen kan du se her: http://passionsforfashion.dk/

Tag endelig et kig, der er mange gode sager.


Jeg har nu prøvet hårkuren en enkelt gang. Og jeg er fan. Jeg er generelt ikke så god til at få brugt sådan noget særlig tit. Men når jeg så endelig har fundet et godt produkt får jeg det også brugt. Og det er jeg sikker på, at jeg også nok skal få med denne her.

Den skal selvfølgelig ikke bruges hver gang man vasker håret, men jeg tænker at jeg vil bruge den ca. én gang om ugen. Den dufter helt fantastisk - ikke parfumeret - bare rigtig dejligt. Den er blød og skøn i konsistensen også. Man vasker håret helt normalt, og når man har skyllet alt sæben ud kommer man en klat af dette i og fordeler i håret. Man skal ikke gnide det ind i hårbunden, men mest i spidserne og længderne.
Denne her er til fint hår, og det passer jo perfekt til mit. Når den har siddet i 2 min. skyller man håret grundigt igen.

Denne lækre sag er jo heldigvis ikke sådan en lille prøve man kan få kastet i nakken flere steder. Det er en full-size, så det vil sige at der er til mange gange.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tiny Hand Pink Bow Heart