tirsdag den 26. marts 2013

Appeal4 / ByK

For et års tid siden var der 2 piger der startede et nyt dansk neglelak mærke op. Det kom til at hedde ByK - og de har lavet en masse lækre lakker som jeg gerne vil vise Jer nogle af. Jeg har ikke så mange, men de 5-6 stk. jeg har, synes jeg er værd at vise frem.
Nu har den ene af pigerne - Kirstine Lykke Riis,  så startet et nyt firma op. Det hedder Appeal4 - se deres hjemmeside her:

http://www.appeal4.dk/

Der er lige kommet 21 (!! - ja du læste rigtigt - wauw ) lækre lakker på markedet. Og jeg tror nok der skal spares op :-) Jeg er ret overbevist om, at når ByK er en lækker lak - ja, så er Appeal4 mindst lige så lækker.

Lakkerne indeholder ikke toulene, parabener eller formaldehyde - og de er ikke testet på dyr :).

Her er den 1. ByK lak som jeg synes er super fin. Den hedder Dark Cherry - og har nr. 1.


Den har fået 2 lag, og dækker rigtig fint. Den har en dyb mørk rød farve som er en af de farver jeg bare elsker i stor stil, og var den farve jeg startede ud med for maaange år siden da jeg begyndte at interessere mig for lak. Dyb mørkerød - jeg kunne slet ikke få nok, og har mange forskellige mærker i forskellige varianter af dyb rød / mørk rød.

Hvis du har lyst til at kigge lidt nærmere på Appeal4 - kan du se deres side lige her http://www.appeal4.dk/
De har også lavet en blog, hvor der er 4 super søde piger der blogger for dem - og her vil alle de nye lakker blive vist.


Du får lige et par billeder mere :-)


Og her i sollys :-)


Stay tuned - for flere lækre lakker.

2 kommentarer:

  1. Det er min yndlingslak fra By-K. Den er så flot og shiny! <3

    SvarSlet
  2. Ja, den skinner nemlig rigtig dejligt :-) Jeg er også ret vild med deres lakker - alle dem jeg har er super fine :-) Den her finder jeg frem igen og igen :-)

    SvarSlet

Tiny Hand Pink Bow Heart