fredag den 31. juli 2015

Fælles Fredag // Et sommerminde (Soooommer, sommer og sol...)



Ja, altså... Nu er det jo ikke fordi vi har strålende sommervejr... Eller, det er jo nok som man tager det :p hahaha.

Dette er den sidste Fælles Fredag jeg har "fundet på" - hele juli har været "min" - og derfor er jeg lidt træt af, at jeg ikke nåede dem alle. Jeg mangler én ! Den om festival - jeg tror den kommer :D

Først en helt alm. hvid base, og så lidt dry-brush ovenpå.

Nr. 129 Soft wave og 131 Night at the beach - begge fra Appeal4's skønne og smukke sommerkollektion. Det er jo begge pasteller, derfor er det ikke viiildt tydeligt i denne mani.

Et sommerminde med flere dimensioner.

Night at the beach, vækker gode minder. Sommer, venner, sommerhus, aftenbadning og masser af snak og øller, mens vi hørte Sko & Torp (On a long lonely night) og Dizzy Mizz Lizzy (Silver Flaaaaame) :D Missing the good old dayzzz nogle gange.

Så har jeg lavet lidt "circles" med mine nye stickers fra Vinylbutique.
Jeg har sat dem over min dry brush mani - og kommet et lag af den gule appeal4 lak - nr. 59 Baby of cadiz, Og trukket stickers'en af igen med det samme. Det er IKKE perfekt. Det ved jeg ! Men det var sjovt at lege med :D

Dem der bor i Horsens, Juelsminde og omegn ved, at der har lagt et diskotek i Juelsminde der hed Circle Club. Så - det er den anden dimension i mit sommerminde.

Kig forbi de andre sommerdamer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tiny Hand Pink Bow Heart