mandag den 3. juni 2013

Vindere af YniQ give away

vindere - vindere - vindere - vindere - vindere - vindere - vindere - vindere - 



Så blev der trukket 3 vindere af min 1. give away. Den er sponsoreret af YniQ Luxus Vatrondeller - Du kan se indlægget, hvor jeg har anmeldt produkterne, ved at trykke HER .


Måden jeg har trukket vinderne på er : Jeg har skrevet alle Jeres navne ned på en lap papir - kommet dem alle i en pose - og fået manden min til at trække én seddel af gangen. Voila :-) 

NÅ - men nu til det I venter på: Trommehvirvel - tak. 






Marianne, Pia og Lotte - send mig en privatbesked på facebooksiden med Jeres adresser, så sender jeg en pakke til Jer 



Det I vinder er jo: 


Dette lækre sæt. 

Stort tillykke til Jer 3.

Til alle I andre - TAK fordi I deltog - og mon ikke der kommer en give away mere ? Hold øje med bloggen og facebooksiden.

Produkterne er sendt til mig fra YniQ til anmeldelse, og til afholdelse af min give away

2 kommentarer:

  1. jubiiiiii 1000 1000 tak for den lækre præmie <3 tillykke til jer andre to også :-)

    knus fra Pia Hansen

    SvarSlet
  2. Tillykke :-) Jeg håber snart du modtager gaven.

    SvarSlet

Tiny Hand Pink Bow Heart